Річний звіт роботи закладу за минулий 2020-2021 навчальний рік

Вся робота закладу направлена на реалізацію завдань річного плану. Педагоги закладу працюють згідно перспективного та календарного планів освітньо-виховної роботи, що складаються на кожен місяць. Форма складання планів – друкована . Плани складаються на кожен місяць за видами діяльності та освітніми лініями з урахуванням ліній розвитку.

У 2020-2021 н.р. в закладі працювали такі гуртки:

«Світлячки» - художньо-естетичний розвиток

«Маленькі екологи»- пізнавальний розвиток;

«Від А до Я» - пізнавальний розвиток;

«Весела абетка» - пізнавальний розвиток;

«Юні артисти» - креативний розвиток;

«Веселкові барви», «Маленькі актори» - художньо-естетичний розвиток;

«Футбол для дошкільнят», «Чарівні шахи»- фізичний розвиток.

У освітньо-виховному процесі використовуються такі форми організації дітей: заняття, ігри, самостійна діяльність дітей, індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, дитячий туризм, свята та розваги, гуртки та інше.

Заклад працює за Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, програмою «Українське дошкілля». Режим закладу - 10.5 годин.

Чергова група працює до 17.30 годин.

В 2020 -2021 н.р. в дошкільному закладі функціонувало 5 дошкільних груп.

В закладі працювало 14 педпрацівників.

Якісний склад педпрацівників :

З вищою освітою 12 чол.

З неповною вищою освітою 2 чол.

У 2021 році атестаційною комісією управління освіти атестувалась вихователь Колєснікова Н.О. та музичний керівник Миркотан О.А. на підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії».

Аналізуючи результати анкетування батьків з питань педагогіки і психології дитини дошкільного віку зроблено висновки, що батьків цікавить питання здоров'я та фізичного розвитку дошкільників, розвитку творчих здібностей, підготовки до навчання в школі, подолання психологічних труднощів (страхи, сором’язливість, агресивність).

Тому теми, які цікавлять батьків, будуть запропоновані педагогам для висвітлення на батьківських зборах, під час бесід та консультацій.

З 15 квітня по 15 травня 2021 року було проведено моніторинг рівня компетентності дітей молодшого, середнього та старшого дошкільного віку з рівня фізичного, пізнавального, мовленнєвого, соціально-морального, креативного та художньо-естетичного розвитку, а також ігрової та трудової діяльності.

Протягом навчального року педагоги закладу великої уваги приділяли питанню мовленнєвого розвитку дітей.

Вихователі ясельної групи вчили малюків розмовляти чітко, зрозуміло , правильно вимовляти шиплячі та свистячі звуки, звуконаслідуванню (як кричить півник, курочка, собачка і т.д.). Вчили відтворювати інтонацію: окличну, розповідну, питальну ). Значну увагу приділяли роботі по збагаченню мовлення дітей малими фольклорними формами: колисковими, забавлянками, приказками, потішками.

Вихователі молодшої групи значної уваги приділяли навчанню складання описових розповідей про іграшки, овочі та фрукти, переказуванню невеличких казочок, якісному засвоєнню лексики, що виявлялось в поглибленому розумінні дітьми значення й смислових відтінків слів і словосполучень.

Вихователі І та ІІ середніх груп вчили не тільки опису предметів, іграшок, але й умінню виділяти найхарактерніші ознаки предметів, знаходити для опису влучні слова і вирази, визначати відмінне і схоже в предметах у процесі їх порівняння.

Вихователі І старшої групи широко використовували метод театралізації. Діти розігрували як поза заняттями, так і під час занять казки, уривки з казок, оповідань. Розвитку мовлення, мислення та пам,яті сприяв прийом відшукування потрібних висловів у літературному тексті та їх художній аналіз, фразеологічні звороти. Діти навчились добирати прикметники до заданого іменника, утворювати з іменника прикметник (каштан-каштановий та ін.), добирати слова-омоніми, смислові відтінки слів. Добре, що дошкільнята вивчили багато приказок та прислів,їв. На заняттях з грамоти діти засвоїли знання про будову мови, слова, добре диференціюють голосні та приголосні звуки.

Вихователі ІІ старшої групи великої уваги приділяли лексичній роботі. Використовували такі методи роботи, як спостереження, екскурсії, обговорення прочитаних художніх творів. Діти навчились переказувати казки як детально, так і в скороченому варіанті , будувати розповіді з власного досвіду( складали за планом вихователя короткий зміст казок). Під час заняття з написання листа Діду Морозу діти розповідали про свої добрі справи та ділились мріями.

Дошкільнята приймають активну участь у колективних бесідах на різні теми, проводять ігри: “Що я бачив (по дорозі в дитячий садок), “Зустріч з другом”, “Розмова по телефону”, “Інтерв’ю або розмова з цікавою людиною». Значної уваги приділяли граматиці мовлення, тож діти вміють утворювати слова у однині та множині, узгоджують іменники та прикметники у роді та ін. Великої уваги надавали роботі з книгою.

На високому рівні реазлізація педагогами завдань трудового виховання.

Діти молодшої групи намагаються самостійно одягатись на прогулянку, роздягатись перед сном, охоче самостійно їдять, слідкують за чистотою свого тіла. Старанно виконують доручення вихователів. Знають де повинні знаходитись іграшки, матеріал до занять, з задоволенням їх упорядковують.

Діти І середньої групи добре виконують обов,язки чергових по їдальні: сервірують столи, допомагають помічнику вихователя у роздачі страв.

Діти цієї групи мають хороші навички самообслуговування. Майже всі самостійно одягаються на прогулянку.

В побуті малюки швидко реагують на прохання дорослих прибрати на килимку, в ігрових осередках, з задоволенням допомагають помічнику вихователя розвісити рушнички на гачки, перенести в пральню білизну та ін. Діти добре обізнані з професіями дорослих. Під час бесід, розгляду ілюстрацій, слухання віршів та оповідань діти показують хороший рівень знань про трудові дії дорослих певних пофесій, проявляють свої враження.

Своєрідним звітом про роботу дітей у природі є кімнатні квіти, які мають естетичний вигляд, доглянуті, інтенсивно ростуть. Малюки добре обізнані з професіями батьків. Особливо добре засвоїли знання про такі професії, як кухар, швачка, перукар, пожежний, шофер. Діти розповідають про трудові дії людей цих професій, знаряддя праці, розповідають про потрібність даних професій для оточуючих.

Вихованці ІІ середньої групи з задоволенням працюють в природі, побуті, мають навички самообслуговування,чергують в куточку природи, на заняттях та по їдальні.

В І старшій групі діти мають сформовані навички в усіх видах трудової діяльності, з господарсько-побутової праці: підтримують порядок у груповій кімнаті, навчиись самостійно розстелати ліжка, допомагають помічнику вихователя застелати їх. Добре обізнані зі світом професій. Діти широко використовують знання про професії: під час мовленнєвих занять, у сюжетно-рольових іграх.

В системі реалізувались завдання з трудового виховання в ІІ старшій групі Всі діти групи мають навички праці в природі. Діти вправно доглядають за рослинами природничого осередка, годують рибок, а також допомагають дорослим під час миття акваріуму. Більше уваги приділяється колективній формі праці та чергування, діти вправно чергують по їдальні, старанно розставляють столові прибори, працюють швидко і самостійно. Добре, що вихователі залучають дітей до праці за допомогою прислів,їв, приказок та ігрових прийомів. Діти навчились розподіляти завдання між собою під час прибирання іграшок, будматеріалу, у них добре сформовані навички самообслуговування. Більшість дітей з любов’ю працюють.

На високому рівні проходила робота з художньої праці дітей. Діти оволоділи навичками роботи з картоном, пластиковими скляночками, природнім матеріалом, вміють у роботі поєднувати різні матеріали.

Хорошому рівню фізичного розвитку сприяла система проведення ранкової гімнастики, під час якої діти вчились орієнтуватись у просторі , виконувати розпорядження, команди. Під час місячника «Спорт для всіх – спільна турбота» та Олімпійського дня діти показали хороші результати з фізичного розвитку. Тож на кінець навчального року показник вищого рівня фізичного розвитку зріс у всіх групах. Систематично проводились Дні здоров,я , під час яких вихователі залучали малюків до спортивних вправ, рухливих та народних ігор.

Але вихователям всіх вікових груп потрібно більше уваги приділити питанням реалізації завдань ігрової діяльності та ознайомлення дітей з художньою літературою.

В закладі працює консультпункт, де батькам надається кваліфікована допомога спеціалістами закладу.

Протягом навчального року проводилась плідна методична робота. Педради, колективні перегляди роботи педагогів, педконсультації, семінари, батьківські збори, виставки дитячих робіт проходили відповідно до завдань річного плану.

З метою вдосконалення роботи методичної служби, а саме, підвищення рівня організації систематичної, планомірної колективної та індивідуальної діяльності педагогічних кадрів намічено пріоритетні завдання на наступний навчальний рік:

-організацію діяльності педколективу через введення нових технологій та активних форм освітньо-виховної діяльності, як засобу знайомства дитини дошкільного віку з творами національної та світової художньої літератури;

- організацію сучасного освітнього середовища дошкільного навчального закладу, сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини;

-спрямування роботи з педкадрами на вдосконалення педагогічної майстерності кожного вихователя, на пошук нових форм розвитку та виховання дошкільнят, реалізацію проблеми, над якою працює заклад,

- спрямування педагогів на реалізацію завдань Базового компоненту дошкільної освіти в Україні в повному обсязі;

- спрямування педагогів на реалізацію заходів щодо інклюзивної освіти.

Покращення матеріально-технічної бази закладу спрямоване на розширення можливостей для повноцінного розвитку вихованців.

Тож протягом навчального року придбано методичну літературу, наочні посібники.

Для дітей різних вікових груп батьками закуплено іграшки, настільно-друковані ігри, спортивний інвентар, полички для робіт з зображувальної діяльності, демонстраційні дошки.

Батьками надано допомогу у ремонті груп. Встановлено частину паркану. Міська влада забезпечувала заклад миючими засобами.

На майданчиках всіх вікових груп поновлено ігрові куточки.

На території закладу висаджено дерева. Гордістю закладу є алея пам’яті В.Сухомлинського (кущі самшиту, туї), висаджена працівниками закладу, батьками та дітьми.

Висаджено квіти на квітниках та клумбах.

Кiлькiсть переглядiв: 400

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.